Trénink jazykových schopností

Metoda, která u dětí předškolního věku hravou formou rozvíjí schopnosti, které jsou zcela nezbytné a klíčové pro správný nácvik čtení a psaní.

Nedostatečně rozvinuté fonologické schopnosti jsou jednou z hlavních příčin vývojových poruch čtení a psaní. Jako nejúčinnější prevence dyslexie je doporučováno rozvíjení fonematického uvědomování u předškoláků a rizikových skupin dětí a žáků.

Experimentální ověřování české verze této metodiky prokázalo, že metoda je nejen efektivní a účinná, ale že děti, které projdou daným tréninkem, své poznatky nevytrácejí, ale udržují a rozvíjejí.

Metodika je postavena na seriózním vědeckém základě a vychází z aktuálních poznatků.

Pro koho je určen?

Pro všechny předškoláky jako stimulační program, zejména pro děti s odkladem školní docházky, s dispozicemi k dyslexii, s vývojovými poruchami, z cizojazyčného prostředí, pro děti s těžkostmi ve vývoji řeči a v soustavné logopedické péči.

Co se děti učí?

Pochopit vztah mezi hláskami a písmeny, slyšet hlásky a slabiky ve slovech, lépe se vyjadřovat, soustředit se, spolupracovat a zlepšovat další schopnosti, které budou využívat nejen ve školní výchově.

Co se děti neučí?

Číst, psát, poznávat písmena.

Pokračováním v používání tohoto webu souhlasíte s používáním souborů cookie. Více informací

Ucselehce.cz se vám snažíme přizpůsobit na míru. Na základě vašeho chování na webu personalizujeme jeho obsah. Kliknutím na tlačítko "Přijímám" souhlasíte s využíváním cookies. V opačném případě můžete tyto webové stránky opustit.

Zavřít

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close